Tot mai multe reclamații au fost înregistrate pe numele Orange România. O clientă acuză compania că a forțat-o să plătească un abonament de care nici măcar nu știa. Ieșeanca susține că i-au folosit datele personale din perioada când nu era căsătorită. Reprezentanții Orange nu au putut fi contactați pentru a oferi un punct de vedere, potrivit bzi.ro.
În 2016, femeia a deschis două abonamente la Orange, unul dintre telefoane fiind folosit de mama acesteia. Între timp, s-a căsătorit și a luat numele soțului. Facturile erau plătite lună de lună, până în luna septembrie 2020. Nemulțumită de serviciile Orange, clienta s-a dus la reprezentanța companiei pe strada A. Panu, pentru a rezilia contractul. Consultantul de la ghișeu i-a transmis că se poate rezolva, numai că trebuie să plătească trei facturi. Crina P. i-a trasmis că are numai două abonamente, moment în care angajatul Orange a ridicat din umeri.
Reprezentanții Orange ar fi apelat la o șmecherie ca să scape basma curată. În 2018, al treilea abonament era pe numele de fată al reclamantei, semn că serviciul a fost băgat pe gât în baza datelor personale din 2016. Cei de la Orange nu știau că femeia s-a căsătorit.
Văzând că femeia se ține tare și că vrea să găsească responsabilii, Orange a notificat-o să plătească imediat facturile, chiar înainte de data scadentă.
Conform ultimelor date financiare întregistrate de Orange România SA, în 2019 a declarat o cifră de afaceri de 5,8 miliarde lei, adică 1,2 miliarde de euro. Profitul a atins nivelul de 384,6 milioane lei, în timp ce datoriile au urcat la 3,3 milioane lei. În companie sunt prezenți 2.472 angajați. În cursul zilei de ieri, Grupul Orange România a publicat cifrele financiare pentru al treilea trimestru. Astfel, s-au înregistrat încasări de 273,1 milioane euro, cu 2,1 la sută mai puțin față de aceeași perioadă a anului trecut. Scăderea este cauzată de pandemia de COVID-19. În principal, au scăzut vânzările de echipamente.