Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) Iași a instituit un plan de măsuri pentru a preveni și gestiona infecția cu coronavirus.
Noul plan stabilește modul de relaționare cu persoanele fizice și furnizorii de servicii medicale și medicamente. Astfel, persoanele fizice pot trimite solicitări privind aprobarea deciziilor de îngrijiri la domiciliu, aprobarea deciziilor de dispozitive medicale, concediile medicale, evidența asiguraților, cardurile naționale, cardurile europene, deblocare carduri pe e-mail sau la telefon, respectiv la sediul instituției, în urnele special amenajate. Răspunsul va fi comunicat prin e-mail/telefon. Solicitările persoanelor fizice vor conține datele de contact, e-mail sau telefon ale acestora.
Totodată, pentru modificări contractuale, schimbări medici, modificări de program de lucru etc., se va utiliza adresa de e-mail secretariat@cjasis.ro.
„Accesul în sediul instituției se va efectua în condiții restrictive, respectiv zece persoane pe holurile instituției, cu obligația respectării condițiilor de igienă conform recomandărilor privind sănătatea publică. De asemenea, reamintim faptul că se pot solicita orice tip de informații suplimentare pe e-mail sau la numerele de telefon corespunzătoare informației solicitate”, spun reprezentanții CJAS Iași.