luni , 23 noiembrie 2020 8:26 pm
Iasi booked.net
-1°C

O ieșeancă a câștigat 400 euro în 3 ore!

Femeia, care venea de la Liverpool la Iaşi, a invocat o directivă europeană cu prevederi foarte clare referitoare la întârzierea zborurilor. În situaţii similare pot fi solicitate sume între 250 şi 600 de euro pentru întârzieri similar, potrivit ziaruldeiasi.ro.

 

^

O femeie din Iaşi a dat în judecată operatorul aerian Wizz Air după ce avionul cu care s-a deplasat, acum mai bine de un an, a avut întârziere. A.I. a deschis litigiul la Judecătorie invocând o directivă europeană, şi a cerut 400 de euro despăgubiri, dar şi 200 de euro daune morale. Pentru că legea este clară în acest sens, înainte de finalizarea procesului, Wizz Air i-a plătit ieşencei cei 400 de euro solicitaţi, însă aceasta nu s-a lăsat până ce nu a obţinut din partea instanţei şi obligarea operatorului la plata dobânzii pentru perioada în care compania a întârziat plata.

Tot scandalul a pornit în urma unui incident care a avut loc pe data de 13 mai 2018, când ieşeanca a venit la Iaşi cu cursa de Liverpool, Marea Britanie. “Aeronava ar fi trebuit să decoleze la ora 21.20 şi să ajungă în Iaşi la data de 14.05.2019 la ora locală 2.50. Avionul a decolat, însă, la data de 14.05.2019 la ora locală 01.21 şi a aterizat pe aeroportul din Iaşi în data de 14.05.2019 la ora locală 06.13, cu o întârziere de 3 ore şi 23 minute”, a precizat reclamanta. Aceasta a invocat dispoziţiile Regulamentului (CE) nr. 261/2004. Acest regulament prevede compensaţii de 250 de euro pentru întârzieri ale unor curse de sub 1.500 de kilometri, 400 de euro pentru zborurile intracomunitare de peste 1.500 şi până la 3.500 de kilometri, şi 600 de euro pentru zboruri şi mai lungi de atât.

 

reclama adnow

Recomandări

Economia mondială își revine, dar riscurile rămân crescute

Economia mondială îşi revine din prăpastia provocată de criza coronavirusului, însă există semnale că elanul …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *