Mai mulți abonați ai companiei Orange au înregistrat plăți nejustificate către companie. Totul pare să fie dintr-o eroare tehnică, susțin reprezentanții companiei.
Mai mulți clienți ai companiei de telefonie Orange s-au trezit fără bani în conturi din cauza unei erori, spun reprezentanții companiei. Practic, abonații au fost taxați cu echivalentul unei facturi mai vechi, iar plata apare cu mențiunea ”întârziată”.
”Într-adevăr a fost o eroare tehnică și pentru mai multe conturi s-au retras o suma de bani, echivalentul unei plăți mai vechi. Această eroare s-a manifestat din cauza unui fișier mai vechi procesat de către o bancă. Recomandarea noastră este să luați legătura cu banca emitentă pentru clarificarea situației”, susține un reprezentant Orange.
Practic, este bine să luați legătura cu banca pentru că dacă banii sunt doar blocați de bancă, aceasta vi-i poate returna imediat. Dacă s-a finalizat însă plata, iar banii au ajuns în contul furnizorului de servicii, atunci este necesar să trimiteți un email la adresa plati@orange.ro unde să le explicați situația și să atașați un printscreen cu tranzacția în cauză.
Acestă eroare tehnică s-a manifestat la mai multe banci cum ar fi ING, BT, BRD, dar și Revolut.