Zeci de mii de apeluri înregistrate la „telefonul copilului” în doar 3 luni de la operaționalizare. Chiar copiii sunt cei care au sunat.
Operatorii care răspund la numărul unic 119, destinat semnalării cazurilor de abuz, exploatare, neglijare copilului au primit, în trei luni şi jumătate de la operaţionalizarea acestui număr, 39.656 de apeluri care semnalau cazuri de copii aflaţi în situaţii de risc, abuz, neglijare sau diferite forme de exploatare.
În peste 170 de cazuri a fost vorba despre copii cu dizabilităţi, iar în câteva zeci de cazuri reclamaţiile vizau copii refugiaţi din Ucraina care veniseră neînsoţiţi sau erau solicitate informaţii pentru asistenţa medicală destinată acestora sau pentru înscrierea la şcoală. Numărul de apeluri în care apelanţii sunt copiii înşişi creşte după vârsta de 11 ani.
Cele mai multe apeluri au fost înregistrate în Bucureşti, Iaşi şi Prahova.