În urmă cu mai bine de o săptămână, unui client al Restaurantului Prive din Iași i s-a făcut rău după ce a consumat o pizza livrată la domiciliu. Acesta acuză personalul de neglijență gravă în serviciu. Reprezentanții localului au refuzat să comenteze incidentul petrecut pe data de 12.10.2020.
Un tânăr din Iași care a apelat la serviciile Restaurantului Prive, din șoseaua Păcurari nr. 16, a avut o surpriză de zile mari în momentul în care a comandat o pizza. Reclamantul a preferat să nu-și facă publică identitatea. În data de 12.10.2020 a primit comanda, în jurul orei 18:00. Livrarea la domiciliu a fost asigurată de angajatul restaurantului. A deschis cutia și, împreună cu familia, au început să consume. Brusc, bărbatului a început să i se facă rău.
Acesta amenință și cu reclamații la Direcția de Sănătate Publică (DSP) Iași.
Reprezentanții restaurantului au scăldat un răspuns care nu a lămurit situația.
Contactați telefonic, reprezentanții restaurantului au lăsat de înțeles că reclamantul nu are dreptate, dar fără să ofere detalii despre incidentul din data de 12 septembrie. Sursă:bzi.ro