IntelligentBee, firmă ieșeană de dezvoltare software și suport tehnic, investește 200.000 de euro în platforma de self-ticketing Eventway, a cărei lansare a fost anunțată recent. Jumătate din suma totală este obținută din partea unor investitori privați din Iași, interesați de dezvoltarea pieței locale, anunţă dezvoltatorul de soft.
Platforma se bazează pe modelul Business-to-Business și se adresează organizațiilor și companiilor naționale și internaționale.
Pentru dezvoltarea versiunii MVP a fost alocată suma de 60.000 de euro, iar restul fondurilor urmează să fie investite până la finalul anului 2019, când se estimează că proiectul va fi definitivat, scrie startupcafe.ro.
Perioada pentru prima etapă a dezvoltării Eventway este estimată la un an și jumătate, dintre care primele șase luni sunt dedicate versiunii MVP. Pentru moment, Eventway dispune de funcționalitățile esențiale pentru orice platformă de self-ticketing: bilete nominale livrate imediat, tranzacții efectuate în siguranță, check-in prin aplicație la intrarea în eveniment, monitorizarea în timp real, generarea de coduri promoționale, rapoarte detaliate, check-out intuitiv, acces dashboard de pe orice dispozitiv.
Etapa secundară de dezvoltare va implica îmbunătățirea funcțiilor deja existente, precum și implementarea unor noi opțiuni. O funcție unică pe piața din România va fi posibilitatea de a obține feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi îmbunătățite și dezvoltate în organizarea edițiilor următoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferențiale în cadrul evenimentelor, iar aplicația de check-in va fi actualizată constant.
Costul serviciului va fi reprezentat de un procent diferențial din volumul de vânzare a biletelor. Pentru partea tarifară, IntelligentBee încă lucrează la modelul de business. O direcție mai clară va fi trasată după lansarea MVP a platformei și testarea cu mai mulți clienți. Platforma Eventway se va susține exclusiv din comercializarea biletelor, fără venituri suplimentare din conținut publicitar, mai scrie startupcafe.ro.