Rețeaua socială a lui Zuckerberg ar putea începe să ascundă numărul de like-uri. Zvonul a fost confirmat și de companie, însă menționează că este doar la stadiul de idee momentan, relatează playtech.ro.
Butonul de like este poate cel mai reprezentativ element al rețelei sociale, însă compania încearcă acum să-i reducă importanța, într-un fel sau altul. Compania a început aceste teste mai întâi pe Instagram, iar argumentele pe care le-a folosit erau legate de sănătatea mentală și stima de sine a utilizatorilor. În prezent, aceste teste de derulează în șapte țări: Canada, Australia, Noua Zeelandă, Irlanda, Italia, Japonia și Brazilia.
„Sperăm ca acest test va elimina presiunea numărului de like-uri pe care îl va primi o postare, astfel încât să te poți concentra pe distribuirea lucrurilor care chiar îți plac”, a declarat Mia Garlick, director of policy Facebook Australia și New Zealand. Astfel, aceasta susține că scopul final ar fi ca utilizatorii să se simtă mai puțin judecați pe platformă.
Aceleași argumente s-ar putea aplica și în cazul Facebook. În acest fel, sentimentul de competiție de tipul „cine are mai multe like-uri” ar fi eliminat de pe rețeaua socială. Astfel, utilizatorii ar fi încurajați să posteze conținut autentic și nu doar pentru a câștiga cât mai multe aprecieri și reacții.