Trei firme care gestionează aplicații de livrare mâncare au fost amendate de ANPC pentru mai multe nereguli. În urma acestei sancţiuni reprezentanţii aplicaţiei Glovo au anunţat că îşi vor chema curierii la instruire.
“Ca prim pas în urma acestei sesizări, vom crea o serie de întâlniri cu toți curierii la sediul Glovo pentru a-i instrui despre modalitățile corecte de curățare a cutiilor și la cât timp trebuie făcută această acțiune. În următoarele zile, vom avea o primă întâlnire cu o firmă specializată, nemailăsând această acțiune în sarcina livratorilor,” au precizat reprezentanții Glovo.
ANPC a amendat operatorii economici care gestionează aplicații de livrare a mâncării Glovoappro SRL, Food Panda Ro SRL și SC Hellohungry SA, care au fost amendate cu 15.000 de lei și au primit avertismente, scrie startupcafe.ro.
Controlul s-a efectuat ca urmare a reclamațiilor înregistrate la Comisariatul de Protecția a Consumatorilor din Municipiul București cu privire la faptul că nu au fost onorate și respectate complet unele comenzi, nu s-au respectat ingredientele declarate în preparatele culinare livrate sau nu au fost acordate discounturile afișate, precum și nefuncționarea sistemului de efectuare a plății la operatorii economici SC Glovoappro SRL precum SC Food Panda Ro SRL și SC Hellohungry SA.