vineri , 29 mai 2020 6:30 pm
Iasi booked.net
-1°C

De ieri, s-a instituit procedura de eliberare și primire a documentelor

OUG nr. 38/2020 instituie procedura eliberării de către instituțiile și autoritățile publice a documentelor semnate electronic, ea intrând în vigoare in 7 aprilie 2020.

Aceste autorități și instituții publice vor primi documente semnate electronic, conform economie.hotnews.ro.

Fac excepție următoarele autorități publice: Președinția; Parlamentul României și autoritatea judecătorească. Actele emise în format electronic de autorități și instituții publice vor fi semnate cu semnătură electronică calificată și sunt asimilate înscrisurilor autentice. În termen de 15 zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, autoritățile și instituțiile publice vor emite actele normative de punere în aplicare a acestei ordonanțe.

În vederea primirii documentelor electronice, instituțiile și autoritățile publice vor pune la dispoziția persoanelor interesate portaluri proprii sau ale terților sau vor utiliza poșta electronică dacă nu au această posibilitate.
loading...

Recomandări

Valabilitatea documentelor se menține pe toată durata stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări

În conformitate cu prevederile OUG nr. 34 / 2020, se stabilește că valabilitatea documentelor eliberate …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *