vineri , 16 aprilie 2021 2:42 am
Iasi booked.net
-1°C

Cum să te îngrași rapid? (P)

Ti-ai pus in ultima perioada intrebarea cum sa te ingrasi rapid? Pentru a castiga in greutate, trebuie sa mananci mai multe calorii decat arde corpul tau.

Nu conteaza daca crezi ca mananci mult. Daca aportul caloric mediu este mai mic decat cheltuielile tale de calorii, nu vei castiga in greutate.

Pentru a creste, trebuie sa creezi un surplus caloric. Trebuie sa mananci mai multe alimente decat acum, pentru a pune greutate si a inceta sa fii slab.

Acesta este ghidul definitiv pentru cresterea in greutate in mod natural pentru baietii slabi si ectomorfii.

Elementele de baza

Cum sa te ingrasi rapid?

Baietii slabi cred de obicei ca pot manca orice isi doresc fara sa creasca in greutate.

Ei cred ca pot manca junk food toata ziua, deoarece au un metabolism rapid.

Unii cred ca nu pot creste in greutate pentru ca nu digera mancarea pe care o mananca, sunt stresati sau „au viermi” …

Iata adevarul: puteti manca tot ceea ce doriti, fara sa castigati in greutate, deoarece nu mancati foarte mult. Stiu ca crezi ca da, dar nu – altfel nu ai fi slab.

Urmareste-ti aportul caloric zilnic pentru a vedea dovada. Petrece-ti saptamana viitoare conectand tot ceea ce mananci intr-o aplicatie.

Vei vedea ca nu mananci atat de multe calorii. Acesta este principalul motiv pentru care nu castigi in greutate.

Barbatii slabi supraestimeaza intotdeauna cat mananca.

Aceasta nu inseamna ca nu exista un metabolism accelerat. Unii oameni au mai mult timp pentru a castiga greutate, deoarece sunt mai activi (tinerii au tendinta de a pastra mai mult).

Altii sunt in mod natural slabi, deoarece au cadre mici si astfel nu se nasc pentru a fi mari si puternici (ectomorfi).

Dar fiecare tip normal si ectomorf care mananca mai multe calorii decat arde, castiga in greutate.

Nu conteaza daca ai un metabolism ridicat, o formare slaba sau o genetica proasta.

Singura diferenta este ca va trebui sa mananci mai multa mancare decat persoana obisnuita pentru a pune greutate si pentru a creste.

Nu mai crede ca nu iti poti schimba corpul din cauza metabolismului.

Nu te mai gandi ca vei fi intotdeauna slab pentru ca toata lumea din familia ta este. Incepe sa intelegi ca este in mare parte o problema de nutritie.

Mananca mai multe calorii decat arzi – in  mod constant –  si vei castiga in greutate. Este atat de simplu.

Cum sa te ingrasi rapid

Cele trei ingrediente pentru a trece de la piele si os la musculos sunt nutritia, antrenamentul si consecventa. Iata care sunt cele mai importante sfaturi pentru a castiga in greutate pentru persoanele slabe si ectomorfe:

Mananca mai mult. Mananca mai multe calorii decat arde corpul tau. Cat de mult, asta depinde de metabolismul si nivelul tau de activitate. Dar daca nu cresti in greutate, nu mananci suficient.

Mananca mai multe mese. Mesele mici sunt mai usor de mancat decat cele mari. Nu te fac sa te simti umplut. Trezeste-te mai devreme, mananca micul dejun si apoi mai mananca inca 3-4 mese pe zi.

Mananca mancaruri dense calorice.  Alimentele bogate in carbohidrati si / sau grasimi au mai multe calorii pe portie. Este nevoie de mai putin consum pentru a crea un surplus caloric. Vrac pe paste, fructe uscate, nuci etc.

Mananca mai multe proteine. Muschii tai au nevoie de proteine ​​pentru a se recupera din antrenamentele tale si pentru a creste. Mananca o sursa intreaga de proteine ​​cu fiecare masa – carne, pui, peste, oua etc.

Bea multe lichide. Alimentele lichide se digera mai usor decat mancarea solida. Amesteca shake-uri pentru cresterea greutatii amestecand ovaz, lapte, banane, unt de arahide si proteine ​​din zer in blender.

Urmareste caloriile. Baietii slabi estimeaza excesiv cat de mult mananca. Ei cred ca mananca mult, dar nu. Urmareste-ti aportul caloric pentru a te asigura ca mananci suficient pentru a castiga in greutate.

Ridica greutati.  Nu mai pierde timpul cu cardio si alergari. In schimb, mergi la sala si ridica greutati. Ele declanseaza mai multa forta si castiguri musculare pentru a castiga in greutate.

Fii consistent. Daca mananci mult astazi, dar putin restul saptamanii, nu vei castiga in greutate. Trebuie sa mananci constant mai mult decat arzi pentru a-ti creste greutatea corpului.

Cum sa te ingrasi rapid - pasi esentiali- sursa de alimente

Nutritie

Mananca mai mult!

Trebuie sa mananci mai multe calorii decat arde corpul tau pentru a creste in greutate.Incepe prin a urmari tot ceea ce mananci.

Afla cate calorii ai nevoie pentru a castiga in greutate. Apoi, mananca constant mai multe calorii.

Calculatoarele calorice bune iti vor sugera aproximativ 35kcal / kg din greutatea corpului pentru a va mentine greutatea. Acest numar nu trebuie sa fie 100% exact.

Cauta doar un punct de plecare si te vei adapta aportului alimentar in functie de progresul tau.

Adauga 500 de calorii pe zi pentru a castiga in greutate. Pentru un tip slab de 60kg, 2112 kcal mentine calorii devine 2612kcal / zi.

Poti rotunji pana la 2600kcal pentru a mentine lucrurile simple – aceasta nu este o interventie chirurgicala, iar caloriile de pe etichetele alimentare nu sunt 100% exacte.

Daca vrei sa cresti in greutate rapid si nu-ti pasa sa obtii ceva grasime suplimentara pe burta, adauga 1000kcal / zi. Deci pentru tipul slab de 60kg, asta este 3100kcal / zi.

Cu toate acestea, este mai usor sa incepi cu 500kcal / zi in plus, astfel incat corpul tau sa aiba timp sa se obisnuiasca sa manance mai multe alimente.

Retine ca aportul zilnic mediu de calorii la sfarsitul saptamanii si lunii este cel care determina daca vei creste in greutate.

Daca azi mananci 3100kcal, dar numai 1500kcal in urmatoarele trei zile, este putin probabil sa cresti in greutate.

Trebuie sa mancati constant mai multe alimente. Atinge numerele calorice in fiecare zi.

Este normal sa te chinui sa-ti mananci caloriile in fiecare zi la inceput.

Dar stomacul tau se va intinde pe masura ce mananci mai multe alimente. In doua saptamani iti va fi mai usor sa iti mananci caloriile.

De fapt, vei simti mai multa foame. Dar prima saptamana este de obicei cea mai grea. Este posibil sa fii nevoit sa te fortezi sa mananci.

Citește continuarea aici:

Recomandări

Care sunt beneficiile ceaiului de gutui

Bogată în vitaminele A, B și C, gutuia are minerale, oligoelemente și tanin care o …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *