Cei peste un miliard de utilizatori ai aplicaţiei pentru fotografii Instagram vor putea acum să evalueze autenticitatea conturilor acesteia, la câteva săptămâni după ce Facebook a aplicat măsuri similare, într-o încercare de a elimina conturile false de pe reţeaua de socializare, transmite Reuters.
Instagram a anunţat marţi că va lansa funcţia “About This Account” (Despre acest cont), care va permite utilizatorilor să verifice publicitatea de pe contul respectiv, ţara de unde provine, modificările din ultimul al ale numelui de utilizator, precum şi alte detalii.
”Protejarea reţelei noastre de persoanele cu intenţii rele este incredibil de importantă…asta înseamnă că trebuie să încercăm să ne asigurăm că persoanele pe care le urmăriţi şi conturile cu care interacţionaţi sunt ceea ce afirmă că sunt şi să oprim jucătorii răuvoitori înainte ca aceştia să facă rău”, a spus co-fondatorul Instagram, director de tehnologie, Mike Krieger.
Instagram a mai anunţat că va permite utilizarea unpr aplicaţii terţe, precum DUO Mobile şi Google Authenticator, pentru autentificarea prin doi factori, pentru a ajuta utilizatorii să se logheze în siguranţă la conturile lor.
Autentificarea prin doi factori adaugă un palier suplimentar de siguranţă, pe lângă numele de utilizator şi parolele, solicitând utilizatorilor informaţii la care au acces.
La începutul acestei luni, Facebook a introdus această funcţie pentru utilizatorii care administrează pagini cu un mare număr de urmăritori americani, pentru a împiedica administrarea unei pagini prin intermediul unui cont fals sau compromis.
Aceste funcţii vor fi disponibile în următoarele săptămâni, a anunţat Instagram printr-o postare pe blog.
Începând de marţi, Instagram va permite conturilor cu audienţă mare să solicite verificarea prin intermediul unei funcţii în cadrul aplicaţiei.