Comunicat de presă. Veolia Energie Iași anunță noi modalități de plată ale facturii la energie termică, în condiții de maximă siguranță și confort pentru clienți.
Astfel, în plus față de metodele deja existente, compania pune la dispoziția consumatorilor opțiuni de plată prin rețelele PayPoint și SelfPay, disponibile în supermarket-urile și hypermarket-urile din proximitatea locuințelor.
Începând cu data de 24 iulie 2020, clienții individuali și administrațiile de bloc pot achita sigur și simplu factura la apă caldă și căldură, prin intermediul punctelor de plată PayPoint și Stațiilor de Plată SelfPay din rețeaua Mega Image, magazinele partenere Profi și magazinele de cartier, prezentând factura sau pe baza codului de client. Noile modalități de plată au scopul de a reduce cât mai mult contactele neesențiale dintre clienți și angajați, în contextul recomandărilor autorităților de distanțare socială.
Totodată, operatorul pune la dispoziția consumatorilor mai multe modalități de plată de la distanță, printre care ghișeele BRD, automatele de încasare ROBO din cadrul rețelei BRD, ordin de plată sau virament bancar în conturile înscrise pe factură sau transfer bancar online, prin internet banking sau phone banking, în aceleași conturi menționate în cuprinsul facturii.
Veolia Energie Iași tratează cu maximă seriozitate recomandările autorităților, adaptându-și modul de organizare și funcționare pentru a asigura continuitatea furnizării serviciilor esențiale clienților. Noile modalități de plată vin în întâmpinarea consumatorilor pentru a facilita plata la timp a facturii, într-un mod cât mai simplu și sigur, evitând astfel cumulările de datorii sau eventuale penalități.
Pentru mai multe informații despre plata facturii la energie termică și noile modalități de plată puse la dispoziție de Veolia Energie Iași clienții pot apela Centrul de Relații cu Clienți la numărul 0800 800 123, gratuit în orice rețea fixă sau mobilă.