„Vânzarea consultativă. 125 de tehnici” a lui Radu Nechita, lansată în librării, la Iași

0
350

Miercuri, 28 februarie 2018, Radu Nechita a lansat volumul „Vânzarea consultativă. 125 de tehnici”, la Librăria Cărturești din Iași.

 

Radu Nechita își ghidează cititorii în domeniul vânzărilor, iar experiența proprie se vede foarte clar pe tot parcursul lucrării. Exemplele sunt pragmatice, testate și perfecționate prin utilizare. Tehnicile și principiile propuse și-au confirmat eficiența, fiind testate în afaceri de diferite dimensiuni, fiind foarte ușor de înțeles și de pus în practică. Această lucrare induce o atitudine proactivă și o focusare către eficiență a tuturor acțiunilor de vânzări dintr-o companie. Volumul a luat naștere în urma dedicării întregii cariere și experienței în vânzările consultative, autorul fiind manager și trainer în companii multinaționale, precum și în afacerea proprie.

Dan Mitescu, manager național de dezvoltare la Fiterman Pharma, unul dintre vorbitorii prezenți la eveniment, evidențiază că autorul vine întotdeauna cu soluții la cerințele identificate, că apreciază practicianul ce nu vorbește din cărți și că este bucuros să vadă companii locale și regionale, oameni care se dezvoltă și își extind afacerile și perspectiva pe plan național și internațional. Dan Mitescu are o experiență vastă în preselling și vânzare consultativă, coordonând o echipă de peste 10 manageri și 160 de reprezentanți de vânzări.

Alături de Radu Nechita, la lansare s-a aflat și Teodor Simion, regional manager NN Romania, cu peste 20 de ani vechime în compania în care activează și care coordononează cinci agenții, cu aproximativ 42 de manageri și 300 de consultanți, fiind și trainer licențiat LIFO® și consultantul numărul 1 în România în 1999. Teodor Simion menționează ca lucrarea lansată pune accent pe construirea de relații ca soluție pe termen lung în carieră, că vine din practică, din experiențe validate de către consultant și propune un compendiu de utilizat pentru instruirile oamenilor de vânzări și nu numai.

Evenimentul s-a bucurat și de prezența Doinei Balan, consultant, manager și office manager ING Romania, un fan înfocat al instruirii ca primă infastructură a unei țări și societăți, ce apără cu ardoare ideea că educația și instruirea formează caractere și abilități, atitudine și abordări corecte pe termen lung, adică ceea ce clienții caută și vor dintotdeauna. Doina Balan subliniază că tehnicile din carte aduc rezultate vizibile și că este nevoie de efort și sisteme de training intern pentru ca aceste rezultate să fie și sustenabile pe termen lung.

Florin Mare, antreprenor și specialist în comunicare la Boomerang, cu o experiență de peste 20 de ani în branding și comunicare corporate, cu sute de lansări și concepte de marcă, laudă inițiativa autorului și remarcă faptul că cititorii au în mână o colecție de soluții și remedii pentru foarte multe din situațiile în care se pot afla ca vânzător și o recomandă tuturor vânzătorilor, managerilor de vânzări și antreprenorilor care își doresc o „trusă de scule” foarte acoperitoare pentru nevoile lor.  Florin Mare este pasionat de training și susține unul dintre cele mai reușite cursuri de Gândire Creativă din România, plus activități de team building cu peste 150 de cursanți pe care le facilitează împreună cu alți colegi traineri.

Antreprenor din 1995, broker pe piața de capital din România între 1996 și 2000, cu studii post-universitare în 1998 în diplomație și relații internaționale, Radu Nechita are o vastă experiență în vânzările consultative. Invariabil, fie că este vorba de burse, de fonduri de asigurări, de servicii bancare, de training, toate au un numitor comun, sunt vânzări de soluții, vânzări de relație, repetitive, câștig – câștig, de termen lung, vânzări de soluții cu produse și servicii de valoare ridicată, soluții consultative. Din noiembrie 2004, a reluat calea antreprenoriatului, susținând până în prezent peste șase sute de cursuri, pentru peste trei sute de clienți, companii naționale și multinaționale din România și din Rep. Moldova, cu peste unsprezece mii de cursanți în programele de management proactiv, vânzări, dezvoltarea echipelor, educație financiară ș.a. Experiența sa este relevantă și pentru că este conectat în economia reală, unde simte și resimte fiecare schimbare din piață, cu transformări, tendințe, unde observă inovări, renunțări la modele de vânzări, cu părți bune sau mai puțin bune, dar toate autentice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.