Sponsorizările, din nou pe agenda modificărilor fiscale

0
221

Activitatea de sponsorizare a fost și va rămâne una de mare interes pentru societate în ansamblul său, atât pentru beneficiarii organizațiilor non-profit, cât și pentru societățile comerciale care, pe lângă contribuția pentru o cauză bună, își pot diminua și nota de plată către stat.

Și pentru autoritățile fiscale sponsorizarea a fost de mare interes recent, întrucât acestea au decis mai multe modificări ale prevederilor legislative. În scurt timp, vor urma și altele, scrie hotnews.ro.

Cu alte cuvinte, societățile au un real beneficiu, deoarece pentru o cheltuială de 100 de lei (nedeductibilă, de altfel), pot avea un avantaj fiscal în numerar de 100 de lei prin reducerea impozitului de plată cu întreaga sumă, și nu doar cu 16% din aceasta.

Atenție, noua limită se aplică începând cu al treilea trimestru din 2019. Prin urmare, contribuabilii care au acordat sponsorizări în primele două trimestre au dreptul să își ia credit fiscal în limita a 0,5% din cifra de afaceri, urmând ca, în următoarele două trimestre, în cazul noilor contracte de sponsorizare încheiate, să ia în considerare plafonul majorat de 0,75%.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.