Modificarea a fost oficializată pe pagina de Facebook a echipei ce a câştigat sezonul trecut din Liga 2.
”Minimalist, elegant, inspirat de trecut, gândit pentru prezent și viitor. Noul logo reflectă esența clubului. Calul — simbol al orașului — a fost redesenat pentru a etala un aspect bine definit, puternic și îndrăzneț. Ține capul sus, privind hotărât înainte, spre viitor. Are o poziție de luptă, pregătit să apere onoarea clubului și a orașului în fața oricărui adversar.
Dungile — elementul distinctiv al tricourilor noastre de joc — au fost integrate în designul calului, într-o manieră imaginativă și eficientă care îi conferă un aspect unic și ușor de recunoscut.
Culorile: alb-albastru. Albastrul regal ales de fani reflectă clasa, prestigiul și istoria orașului Iași.
Wordmark-ul POLI IAȘI funcționează ca un piedestal, evocând statuile ecvestre din Iași. Numele ales reflectă modul în care aproape 77% dintre fanii noștrii se referă la club. Tipografia a fost creată special pentru club, fiind inspirată de afișele și programele de meci dintre anii ‘60 și ‘80, având un efect inspirat de dungile de pe vechile sigle.
Noua identitate vizuală este construită pentru a funcționa optim în această eră a transformării digitale și are rolul de a intensifica prestigiul brandului Poli Iași, de a consolida legătura clubului cu orașul, dar și de a aduce clubul în atenția unei noi generații de suporteri.
Procesul de rebranding este rezultatul unei colaborări dintre Novossance și Football Brand Designer, iar la baza sa a stat și consultarea publică pe care clubul a organizat-o în perioada 26 mai – 9 iunie 2023. În curând, clubul va lansa și un website complet redesenat, un nou magazin online și o gamă de produse inspirate de noul branding”, au declarat reprezentantii Poli Iași.
”Mârțoaga asta e fătată la bătătură? 1 aprilie a trecut, gluma e proastă rău”.
”Succes băieți și multe victorii! Lăsați sigla să se certe pe ea conducerea! Doar nu joacă sigla, ce atâta țigăneală?!”, sunt câteva postări ale fanilor.
”Vă bateți joc. Efectiv suntem un oraș mare, chiar nu avem un pic de prestanță? Parcă se voia performanță, păcat de orașul ăsta și de oamenii ce fac parte din el”.
”Este primarul?” sau ”Caraghioasă tare! Nedemnă de un oraș al artei și al culturii!”, sunt alte comentarii.
”S-a căutat altă siglă care să reprezinte fotbalul ieșean… Atât s-a putut. Mie îmi pare rău de efortul și competențele fotbalului ieșean. Ne reprezintă un cal…”
”Nu știu cine a venit cu ideea asta minimalistă, dar pare că s-a inspirat din desene animate. Pe bune, oribil arată. Orice ar fi fost cred că era lumea reticentă, nemulțumită, dar cu tentativa asta de căluț ne facem de tot râsul”, au scris alți suporteri.


