Piața „outlet” din Iași, în continuă expansiune. Riscurile la care ne expunem când purtăm o haină la mâna a doua

0
163

Tu știi la ce boli te expui atunci când cumperi un articol de îmbrăcăminte care a mai fost purtat de altcineva înaintea ta? Economia făcută la achiziția unui articol de îmbrăcăminte se poate transforma într-o cheltuială pe tratamente dermatologice, pentru tratarea unor boli cu care ne putem alege după ce am făcut o astfel de alegere.

În România secolului XXI, oamenii sunt familiarizați cu termenul de reciclare, iar patronii de magazine stil outlet sau SH profită de pe urma acestei neînțelegeri.

Reducerea consumului este de dorit, însă oare toți știu la ce riscuri se supun atunci când achiziționează un produs “mai ieftin”?

Vânătoarea de chilipiruri poate aduce cu sine și foarte multe vizite la medici. Piața outlet din Iași se află în continuă expansiune. Patronii de magazine nu se uită la bani și închiriază spații centrale.

Goana după produse de „firmă” a făcut că afacerile cu magazine de tip outlet să înflorească în ultimii ani. Astfel, în zona centrală a Iașului și nu numai, zeci de magazine au fost deschise.

Concurența este acerbă, patronii de magazine încercând să atragă clienții cu produse “de calitate”, rupte, cu defecte din fabrică, dar care au o etichetă “de firmă“.

Acest tip de produse a trezit interesul clienților deoarece prețul este mai mic, în medie cu 30 la sută, însă nu de puține ori, prețurile sunt asemănătoare cu cele practicate în magazinele de brand.

Magazinele de tip outlet au ca și clienți majoritari, studenții, atrași de prețurile nu cu mult mai mici decât cele din magazinele de brand. Afacerea a explodat pentru că Iașul este încă destul de sărac, dar pretențiile au crescut: oamenii vor haine de firmă, dar să fie ieftine.

Clienți se declară mulțumiți, afirmând despre îmbrăcămintea achiziționată din acest tip de magazine că „Nu se decolorează la spălat”.

Magazinele se aglomerează mai ales în zilele în care se aduce marfă proaspătă. Punctele de desfacere sunt diferențiate pe categorii de clienți, dame, bărbați și copii.

În România, acest concept a devenit prezent în rândul consumatorilor care preferă brand-uri la prețuri scăzute începând cu 2012-2013. Magazinele second-hand au trezit interes până în perioada 2000-2005, dar, cu timpul, clienții s-au reorientat spre produse cu un nivel mai ridicat de calitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.