Pentru oamenii singuri, ultima perioadă a fost un chin

0
211
Pentru oamenii singuri, și în special pentru bătrâni, ultima perioadă a fost un chin. Telefonul Vârstnicului a înregistrat zilnic de cinci ori mai mulți apelanți noi și un număr dublu de interacțiuni, în perioada stării de urgență, comparativ cu perioada anterioară.
Noile tipuri de solicitări se referă la facilitarea cumpărăturilor și consiliere psihologică prin telefon.
În perioada stării de urgență, la Telefonul Vârstnicului s-au înregistrat 3.133 de apeluri. 900 de persoane au beneficiat de consiliere sau de informații practice.
Aproape jumătate dintre cei care au apelat linia telefonică sunt oameni care locuiesc singuri (43%). Din totalul apelanților, 69% sunt femei. Când vine vorba despre mediul din care apelează, 74% sunt din orașe mari, inclusiv București, știut fiind faptul că în mediul urban singurătatea este mai accentuată.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.