Începând de luni 27 august 2018, Oficiul pentru primirea și eliberarea documentelor, Casieria și Registratura vor reveni în spațiul de la parterul sediul ApaVital din Copou, strada Mihai Costăchescu nr. 6, odată cu finalizarea lucrărilor de reamenajare a zonei de primire a clienților.
Lucrările au fost realizate din dorința de a oferi servicii mai bune utilizatorilor, pe perioada derulării acestora Oficiul de primire a documentelor și Casieria funcționând într-un spațiu din incinta Stației de pompare Cerna.
Programul de lucru al Oficiului pentru primirea și eliberarea documentelor va fi următorul:
– luni, marți și miercuri: 8.00 – 13.00 și 13.30 – 15.30
– joi: 10.00 – 13.00 și 13.30 – 17.30
– vineri: 08.00 – 11.00 și 11.30 -13.00
Oficiul pentru primirea și eliberarea documentelor asigură următoarele activități:
– primirea și verificarea/eliberarea documentației branșamentelor/racordurilor;
– primirea și verificarea/eliberarea documentației contractelor.
Actele necesare care trebuie depuse pentru obținerea avizelor necesare și încheierea de contracte pot fi consultate și pe site-ul www.apavital.ro.
Casieria Copou va avea următorul program de funcționare:
– luni, marți, miercuri, vineri: 08.00 – 17.00
– joi: 08.00 – 17.30
Registratura ApaVital va avea următorul program de funcționare:
– luni, marți, miercuri, vineri: 08.00 – 16.30
– joi: 08.00 – 14.00
Pentru sesizări și reclamații, transmiterea indexului de apometru, informații privind facturile ApaVital, anunțarea pierderilor din rețeaua de distribuție etc., utilizatorii pot suna la Centrul de Contact ApaVital, telefon 0232.969.