Nu a fost lăsat să urce în avion desi avea bilet, pe motiv că toate locurile erau ocupate.

0
172

Ca la noi, la nimeni! Pasagerul unei curse aeriene acuză că nu i s-a mai permis să urce în avionul pentru care avea bilet. Motivul: toate locurile erau ocupate.

Într-o postare pe pagina sa de Facebook, pasagerul în cauză susține că a venit la Aeroportul Otopeni cu 80 de minute înainte de decolare, iar când a ajuns la punctul de check-in, i s-a spus că locul său ar fi fost dat altcuiva.

Ulterior, de la casa de bilete a companiei aeriene i s-a transmis că singura alternativă este o rezervare la o cursă care urma să plece peste trei zile și pentru care trebuia să achite o taxă de 80 de euro.

Drepturile pasagerilor

Potrivit unui regulament european, companiile aeriene pot vinde bilete peste capacitatea aeronavei, pentru a compensa situațiile atunci când un pasager nu mai vine la îmbaracare. Totuși, în același regulament sunt prevăzute și obligații pentru companie, dacă la un zbor suprarezervat apar toți pasagerii: trebuie să găsească locuri disponibile sau să plătească despăgubiri între 125 și 600 de euro.

„Dacă pentru un zbor suprarezervat apar toți pasagerii, compania aeriană este obligată să găsească locuri disponibile pasagerilor suplimentari la bordul altei aeronave sau să plătească despăgubiri. Acestea pot varia de la 125 la 600 de euro, iar dacă e cazul, cazare pentru situațiile în care pasagerilor respectivi le sunt găsite locuri pentru un zbor a doua zi. Dacă un pasager este refuzat la îmbarcare din vina operatorului, acesta din urmă trebuie să suporte cheltuielile asociate cu anularea sau întârzierea cursei.”. (sursa: Regulamentul CE nr.261/2004)

Digi24 a luat legătura cu reprezentanții companiei low-cost, iar aceștia au transmis că vor reveni cu o reacție.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.