După un an în care industria ospitalităţii a suferit pierderi fără precedent din cauza virusului SARS-COV-2, Black Friday a adus o uşoară redresare pentru companiile din turism.
O agenție a înregistrat, în urma unei campanii de reduceri începută pe 13 noiembrie, în contextul Black Friday, şi care anunţă că se va încheia pe 27 noiembrie, o creştere cu 40 % a interesului turiştilor români pentru vacanţele exotice, comparativ cu săptămânile care au precedat-o.
Pachetele alese de către turişti în această perioadă sunt cele cu plecare de tip last minute, iar perioadele căutate sunt Revelionul şi începutul anului, mai exact perioada optimă din punct de vedere al vremii, pentru destinaţii exotice.
„Când am lansat reducerile de Black Friday am primit un număr mare de solicitari, iar clienţii au ales sa rezerve pachetele aflate în promoţie chiar din prima zi. Destinaţiile vedetă sunt cele deschise turismului internaţional, în care românii pot calatori fără restricţii, cum ar fi: Maldive, Tanzania, Mexic, Republica Domincană. Cu titlu de exemplu, în această perioadă un sejur all inclusive, cu charter în Maldive, pentru o perioadă de 8 zile, în ianuarie 2021, poate fi achiziţionat cu preţul de 1.990 euro de persoana, comparativ cu 2.250 euro”, spune Ana Maria Gherasim, sales manager la o agenție de turism.