Facebook testează pe un număr limitat de utilizatori un buton numit în engleză „Downvote”, buton care poate fi folosit de cei care vor să semnaleze comentarii jignitoare, injurioase sau nepotrivite, informează Techcrunch. Facebook a spus că nu va afişa numărul de oameni care au apăsat downvote pentru un comentariu şi a adăugat că nu este vorba de un buton de dislike (nu-mi place), reprezentanţii companiei spunând de-a lungul anilor că nu au de gând să creeze un astfel de buton.
Butonul este testat pe un număr mic de utilizatorilor din SUA şi va ajuta Facebook să modereze mai uşor comentariile şi mai ales să afle de cele injurioase sau cu alte diverse probleme, scrie Hotnews.
Când butonul este apăsat apar trei opţiuni: “Offensive”, “Misleading”, şi “Off Topic”, iar Facebook poate afla dacă un comentariu este injurios, controversat, irelevant sau o formă de fake news.
Facebook spune că în acest test nu va fi influenţată ierarhia comentariilor de numărul de dezaprobări primite, iar acest număr nu va fi afişat. Butonul va apărea doar pe postările păgânilor publice, nu în postari de pe grupuri, pagini ale unor personalităţi sau pe profiluri de utilizator.