CTP Iași a suspendat activitatea cu publicul

0
152

Activitatea cu publicul în cadrul sediului administrativ al CTP Iași a fost suspendată, începând din 16 martie 2020.

Pentru a putea asigura funcționalitatea tuturor tipurilor de servicii publice, realizate prin departamentele de specialitate ale instituției, recomandăm cetățenilor să trimită documentele/solicitările în format electronic, iar numai în situația în care acest lucru nu este posibil, să le depună la registratura unității. Adresele de e-mail pot fi găsite aici: http://sctpiasi.ro/contact.

Spre exemplu, avizele eliberate de către Serviciul Tehnic vor fi transmise în format electronic solicitanților, după ce vor fi făcute plățile online. De asemenea, persoanele fizice/juridice care obișnuiau să achiziționeze titluri de călătorie de la casieria instituției, pentru a le fi eliberate și facturi fiscale, sunt rugate să le procure online, prin intermediul aplicației 24pay, și să solicite eliberarea actului fiscal electronic, prin e-mail, la financiar@sctpiasi.ro.

Călătorilor le este recomandat să evite prezentarea la tonetele de bilete și să aleagă metodele moderne de achiziționare a biletelor și abonamentelor, cum sunt automatele de bilete din stații, aplicația 24pay și POS-urile din mijloacele de transport, care funcționează pe baza cardului bancar contactless.

Pensionarii, categoria de vârstă cea mai expusă complicațiilor survenite în urma infectării cu virusul SARS-CoV-2, sunt sfătuiți să rămână cât mai mult în casă și să călătorească doar în caz de nevoie urgentă cu mijloacele de transport public.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.