Activitatea cu publicul în cadrul sediului administrativ al CTP Iași a fost suspendată, începând din 16 martie 2020.
Pentru a putea asigura funcționalitatea tuturor tipurilor de servicii publice, realizate prin departamentele de specialitate ale instituției, recomandăm cetățenilor să trimită documentele/solicitările în format electronic, iar numai în situația în care acest lucru nu este posibil, să le depună la registratura unității. Adresele de e-mail pot fi găsite aici: http://sctpiasi.ro/contact.
Spre exemplu, avizele eliberate de către Serviciul Tehnic vor fi transmise în format electronic solicitanților, după ce vor fi făcute plățile online. De asemenea, persoanele fizice/juridice care obișnuiau să achiziționeze titluri de călătorie de la casieria instituției, pentru a le fi eliberate și facturi fiscale, sunt rugate să le procure online, prin intermediul aplicației 24pay, și să solicite eliberarea actului fiscal electronic, prin e-mail, la financiar@sctpiasi.ro.
Călătorilor le este recomandat să evite prezentarea la tonetele de bilete și să aleagă metodele moderne de achiziționare a biletelor și abonamentelor, cum sunt automatele de bilete din stații, aplicația 24pay și POS-urile din mijloacele de transport, care funcționează pe baza cardului bancar contactless.
Pensionarii, categoria de vârstă cea mai expusă complicațiilor survenite în urma infectării cu virusul SARS-CoV-2, sunt sfătuiți să rămână cât mai mult în casă și să călătorească doar în caz de nevoie urgentă cu mijloacele de transport public.