Consiliul Județean IAȘI va aloca anul acesta ???,? ???????? ?? ??? pentru infrastructura RUTIERĂ

0
324
Zona autostrazii A1 Orastie - Sibiu inchisa pentru remedierea degradarilor produse in zona viaductului Aciliu din judetul Sibiu, duminica, 18 octombrie 2015. Incepand cu 7 septembrie 2015, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) din Romania a restrictionat total traficul rutier intre Nodul rutier Saliste(km 270+020) si Nodul rutier Cunta (km 292+455). OVIDIU DUMITRU MATIU / MEDIAFAX FOTO
Consiliul Județean va aloca anul acesta ???,? ???????? ?? ??? pentru infrastructura rutieră.
„Investim 100 de milioane de lei pentru continuarea lucrărilor pe Axa Iași – Suceava, la cel de-al treilea lot – DJ 281 de la Belcești-Ceplenița – DN 28B și DJ 281 de la DN 28B – Scobinți-Lespezi până la limita cu județul Suceava, în total 40 de km de drum modernizat.
În ceea ce privește celelalte două loturi, situația este următoarea:
Grad execuție – lot 1 – 73,53% – termen finalizare iunie 2022
Grad execuție – lot 2 – 69,99% – termen finalizare mai 2022
?,?? ???????? ??? au ca destinaţie Axa rutieră strategică 2: Botoșani-Iași.
Sunt alocați bani și pentru modernizarea DJ249A, pe sectorul cuprins între localitățile Mânzătești – Ungheni și Holboca – Bosia, dar și pentru pregătirea documentației privind înființarea centurii ușoare de ocolire a Municipiului Iași.
Totodată, prin Direcția Județeană de Drumuri și Poduri Iași se continuă modernizarea mai multor drumuri județene:
• DJ 244D: limită jud Vaslui – Dolhești – Ciortești – Coropceni
• DJ 201C: lim jud Neamț – Răchiteni – intersecție DN 28
• DJ 249D: Moreni – Prisăcani – Măcărești – Grozești
• continuând cu DJ 282B: Bivolari – Traian – Spineni
• DJ 249 Hermeziu – Vladomira
• DJ 281B Borosoasa – Plugari
Pe lângă aceste proiecte aflate în execuție, vor fi pregătite studiile și documentațiile pentru modernizarea a încă 5 drumuri județene„, a precizat președintele CJ, Costel Alexe.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.