Societățile comerciale care doresc să achiziționeze abonamente pentru salariați sunt rugate să trimită e-mail la adresa facturare@sctpiasi.ro, cu urmatoarele informații:
- Datele firmei
- Numele și prenumele salariaților
- CNP-ul fiecărui angajatTipul de abonament dorit
- Data începerii valabilității
- Acordurile GDPR semnate olograf de fiecare angajat
Pe site-ul CTP Iași este publicat modul de eliberare a abonamentelor în sistemul e-ticketing pentru societăți, persoane juridice și persoane fizice, pentru a facilita întregul proces.
Prezența la sediul Companiei de Transport Public Iași este necesară o singură dată, doar la prima emitere și ridicare a cardurilor/abonamentelor. Acestea pot fi ridicate de persoana care are împuternicire pentru obținerea lor.
Toate celelalte etape ale procedurii se desfășoară doar prin corespondență e-mail.
La expirarea perioadei de valabilitate, dacă datele rămân neschimbate, prelungirea abonamentelor se poate face integral prin e-mail, fără a mai fi necesară prezența fizică. Ne dorim să simplificăm procedurile și să asigurăm acces rapid la serviciile de transport public.


