Primăria Miroslava sistează total lucrul cu publicul în următoarele două săptămâni

0
229

În urma măsurilor adoptate de către Comitetul Local de Situații de Urgență privind evitarea răspândirii infecției cu COVID-19 la nivelul Comunei Miroslava, începând cu data de 31 august 2020, se sistează total activitatea de relații cu publicul pentru o perioadă de 14 zile lucrătoare.

În toată acestă perioadă, cetățenii Comunei Miroslava pot depune cereri și pot obține informații doar prin instrumentele de comunicare electronică:- Adresa de e-mail: secretariat@primariamiroslava.ro- Opțiunea sesizări de pe site-ul primăriei din bara de meniu.

De asemenea, se pot folosi cele două opțiuni existente pentru plata contibuțiilor la bugetul local:- Site-ul primăriei – www.primariamiroslava.ro – prin care se poate face plata și fără a avea un cont sau,- www.ghiseul.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.