Lansarea hotelului de lux Novum, din stațiunea Olimp, a fost prilej de întâlnire pentru mai mulți influenceri și vedete din București, care au petrecut, în interior, fără respectarea regulilor de distanțare sau ale celorlalte măsuri de prevenire a răspândirii coronavirusului.
În filmulețul publicat pe YouTube de Adina Buzatu, intitulat ”Distracție la mare”, se vede cum la petrecere participă mai mult de 50 de persoane, care nu poartă măști și nici nu păstrează distanța în timpul socializării, deși se află într-un spațiu acoperit, informează g4media.ro.
La începutul filmulețului (min. 0:43) se aude cum femeia care conduce mașina spre litoral îi spune Adinei Buzatu: ”Vedem noi când ajungem la Novum și vedem ce au pregătit acolo”, făcând referire la felurile de mâncare pregătite pentru petrecere.
La minutul 02:00, Adina Buzatu anunță petrecerea care urmează să aibă loc, iar ulterior, designerul apare pupându-se și îmbrățișându-se cu cântărețul Ovidiu Komornyik și încă o persoană, la pensiunea artistului din Vama Veche (min. 07:53).
La un moment dat, Adina Buzatu apelează la o echipă de stiliști care îi aranjează părul și care poartă mască. La minutul 10:00 al filmulețului începe o petrecere în care poate fi văzută și Mihaela Borcea, prima soție a fostului dinamovist Cristi Borcea, dar și alte vedete și influenceri din capitală.
Niciunii dintre cei care se văd în video nu poartă măști și nu respectă distanțarea, deși numărul de participanți este mai mare decât prevede legea, iar evenimentul are loc într-un spațiu acoperit.
Petrecerea se mută în aer liber, acolo unde Delia susține un concert în fața unei mulțimi care dansează fără distanțare. În video se vede cum o echipă a televiziunii PRO TV îi ia declarații Adinei Buzatu, fără să poarte mască, nici reporterul, nici cameramanul, nici cele două femei care erau filmate.
Context
- „Sa va abtineti de la divulgarea, comunicarea publica si/sau reproducerea, indiferent de forma, format si/sau mediu (in materiale difuzate/postate/publicate pe internet, pe retelele de socializare, in programele serviciilor media audiovizuale, in publicatiile scrise sau online sau in oricare alte mijloace de comunicare detinute, administrate sau controlate cu orice titlu si in orice mod de dumneavoastra) a marcii, insemnelor si/sau denumirii subscrisei si/sau a imaginii, numelui si/sau starii de sanatate a salariatilor si/sau colaboratorilor subscrisei PRO TV, in legatura cu presupusa existenta a unor cazuri pozitive de COVID-19 in randul salariatilor si/sau colaboratorilor subscrisei ori membrilor familiilor acestora”.