Începând cu data de 18 mai 2020, în urma încetării stării de urgență instituită pe teritoriul României din cauza pandemiei de coronavirus, ApaVital reia activitățile de relații cu publicul cu impunerea unor măsuri de siguranță și de distanțare socială, pentru a asigura protecția sănătății utilizatorilor și a angajaților proprii.
Vor fi reluate activitățile de primire și de eliberare a documentelor, activitatea de registratură, vor fi redeschise casieriile, se va relua activitatea de citire a contoarelor, se va relua activitatea de audiențe.
Programul de lucru al activităților de relații cu publicul va fi disponibil pe site-ul www.apavital.ro, secțiunea Clienți – Program relații cu publicul și încasări.
Pentru ca toate activitățile să se desfășoare în condiții de siguranță pentru clienții noștri, se impun respectarea următoarelor măsuri:
– accesul tuturor persoanelor în spațiile destinate clienților se va face obligatoriu purtând o mască de protecție; se recomandă și purtarea de mănuși, în special în cazul efectuării de plăți la casierie;
– la intrarea în instituție, se va verifica temperatura clienților cu ajutorul unui termoscaner cu infraroșu iar temperatura afișată de acesta nu trebuie să depășească valoarea de 37,3 de grade Celsius; de asemenea, clientul nu trebuie să prezinte simptome de viroze respiratorii; accesul va fi permis doar persoanelor care îndeplinesc aceste două condiții;
– în toate spațiile destinate clienților ApaVital va fi permis accesul unei singure persoane la ghișeu, cu obligativitatea păstrării distanțării sociale în situația în care sunt mai multe ghișee în aceeași încăpere;
În vederea unei bune colaborări și pentru fluidizarea activităților de relații cu publicul, aceste măsuri vor fi respectate atât de angajații ApaVital cât și de clienții care vor intra în sediul societății, până la ridicarea tuturor restricțiilor de către autorități.