În fiecare din ultimii ani retailerul a deschis 50-60 de magazine, ceea ce înseamnă că în 2019 sunt planificate cu 50% mai multe unităţi noi.
„Intrarea pe pieţe noi (precum Iaşi, Timişoara sau Cluj-Napoca – n.red.) reprezintă unul dintre factorii care stau în spatele deciziei de a accelera expansiunea“, spune Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability în cadrul Mega Image, citat de zf.ro.
Cele 90 de magazine planificate pentru acest an sunt doar deschiderile directe ale companiei. Când vine vorba de achiziţii, oficialii retailerului afirmă că orice oportunitate se va adăuga planurilor directe ale Mega Image.
„Noi avem deja harta făcută, mergem targetat în oraşele mari ale ţării. Am intrat în Iaşi şi în alte oraşe din regiunea Moldovei, acum vom merge şi în Ardeal mai puternic“, adaugă executivul român.
Expansiunea pe de-o parte şi creşterea consumului privat pe de alta asigură menţinerea trendului ascendent al businessului Mega Image. Oficialii retailerului nu înaintează cifre, dar spun că Ñprimul semestru a fost bun, peste aşteptări“.
Anul trecut compania a obţinut afaceri de 5,7 mld. lei, plus 17%.