Reprezentanții Direcției Locale de Evidență a Persoanelor (DLEP) Iași au stabilit măsuri pentru optimizarea activităţii de preluare a cererilor pentru actele de identitate în perioada iulie – august 2018.
Momentan, lucrătorii instituției procesează 280 de cereri pe zi, termenul de eliberare a unui nou act de identitate fiind între 5 și 7 zile lucrătoare, în funcție de numărul de solicitări procesate.
Astfel, cetățenii vor beneficia de următoarele facilități:
– extinderea programului de lucru cu publicul pentru ziua de joi: 08:30-18:30;
– posibilitatea de plată a taxelor prin sms şi online;
– suplimentarea numărului de bonuri de ordine, în funcţie de solicitări;
– deschiderea unui birou nou pentru preluare cereri şi imagine, atunci când este cazul;
– audienţe la conducerea instituţiei, în fiecare miercuri începând cu ora 14:00 pentru reducerea termenului de soluționare a cererilor, pentru motive temeinice-pe bază de documente justificative;
– deplasări săptămânale cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile cu domiciliul în municipiul Iaşi şi comunele limitrofe.


