SABS, companie românească, activă de peste 18 ani în zona serviciilor și produselor IT, anunță colaborarea cu Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității “Al. I. Cuza” din Iași.
Astfel, se oferă posibilitatea de participare la internship-uri și implicare activă în dezvoltarea de software pentru studenții facultății. În acest moment sunt vizați în principal studenții de la specializarea Marketing, iar colaborarea se va extinde către specializarea Informatică Economică.
Parteneriatul a debutat cu o sesiune de Q&A cu referire la o aplicație care își propune să schimbe paradigma controlului parental, dezvoltată integral de SABS. La sesiune au participat studenții de la programul de master „Analiză și Strategii de Marketing” din cadrul FEAA.
“In ceea ce dezvoltăm, ne dorim input-ul fresh al studenților din Iași, tineri pe care îi știm creativi și implicați.
Este principalul motiv care ne-a determinat să ducem acest proiect între ei. Vom premia ideile venite din partea masteranzilor și vom implementa ceea ce ne oferă ei ca răspuns valid la analizele noastre”, explică Valentin Carnei, fondator SABS și Project Manager al aplicației.
“Marketing-ul e viu si dinamic, iar un program de masterat are nevoie de resurse active, din piață, pentru a fi motivant pentru cei ce îl urmează și atractiv pentru studenții de la ciclul de licență.
Am întâlnit la SABS un proiect inovator, dar și deschiderea necesară pentru a ne implica studenții direct în promovarea ulterioară lansării aplicației. Îmi doresc să continui colaborările de acest gen și la alte programe de licență și master, cu dorința de a-i ține conectați pe studenții noștri cu realitatea și de a le crea perspective atractive de angajare încă din perioada de studiu”, a adăugat Lect. Univ. Dr. Adrian Monoranu.
FEAA, parte a Universității „Al. I. Cuza” din Iași, a devenit recunoscută în ultimii 10 ani pentru implicarea în piața muncii și colaborările dezvoltate cu mari investitori și companii cu activitate la nivel local și național. Prin această colaborare, SABS se alătură eforturilor cadrelor universitare de aici de promovare a valorilor reale din piață și de încurajare a talentelor din diferite arii de studiu și activitate.
“SABS se află pe un trend de creștere al business-ului, în care dorim să implicăm cât mai mult și vocile locale, pentru că vorbim de un brand născut în inima Moldovei.
Colaborarea cu Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor cu este un prim pas în acest sens și suntem convinși că va crea perspective interesante pentru studenți și beneficii pentru companie”, a concluzionat Bogdan Ciobanu, SABS General Manager.