Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a interzis difuzarea reclamelor la casele de pariuri pe timpul zilei. Potrivit paginademedia.ro, reclamele vor putea fi difuzate doar după ora 23. Decizia va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2018.
În acest moment, Liga 1 este sponsorizată de Betano, naționala României de Fortuna, iar Cupa României și Liga 2 de Casa Pariurilor. Agențiile de pariuri ar putea solicita renegocierea contractelor care ar putea duce la scăderea semnificativă a banilor încasați de LPF și FRF. CNA a luat această decizie deoarece „prin difuzarea acestora la ore accesibile copiilor, au fost încălcate reglementările legale cu privire la protecția minorilor”.
Reclamele pentru pariurile online au explodat în primăvara anului trecut, când Pro TV a transmis, în premieră, Campionatul European de Fotbal. Pariurile sportive s-au promovat intens în partidele de fotbal. Ulterior, categoria acestor advertiseri a continuat să comunice puternic pe TV.