Compania Facebook a făcut publice Standardele de Comunitate, un set de reguli interne care arată ce tip de conţinut este acceptat şi ce este eliminat de platforma socială.
Utilizatorii vor putea de acum înainte să conteste deciziile luate cu privire la unele mesaje. Dacă vor considera că a fost făcută o greșeală, ei pot să solicite o reevaluare.
Facebook are angajați în întreaga lume care sunt responsabili pentru verificarea conținutului și implicit pentru îmbunătățirea constantă a proceselor de controlare a ceea ce postează utilizatorii pe platforma de socializare.
Echipa de politici de conținut lucrează în 11 birouri din diferite centre administrative ale Facebook și are în componența sa experți în probleme precum discursul ce încurajează ura, siguranţa copiilor şi terorismul.
Această echipă împiedică încălcarea Standardelor de Comunitate, iar pentru a identifica postările, imaginile sau alt tip de conţinut care nu sunt în conformitate cu regulile folosesc atât inteligență artificială, cât și raportările primite de la utilizatori. Aceste raportări sunt analizate 24 de ore din 24, în peste 40 de limbi.
Facebook își propune ca până la finalul anului 2018 să mai angajeze recenzori de conţinut, să ajungă la un număr de 7.500, mai mulţi cu 40% față de anul trecut.
Pentru recenzori, este destul de dificil să aplice politicile asupra conținutului semnalat. În multe cazuri, aceste politici sunt neclare, iar acum Facebook lucrează la completarea acestor lacune, scrie Europa FM.