În spiritul sărbătorilor de iarnă, angajații companiilor prezente în clădirile de birouri United Business Center (UBC) din ansamblul Palas și-au luat rolul de spiriduși ai lui Moș Crăciun. Împreună, vor trimite cadouri pentru 860 de copii mai puțin norocoși, în cadrul campaniei „Bradul Dorințelor”.
În luna decembrie, pentru al treilea an consecutiv, în clădirile de birouri din ansamblul Palas se desfășoară campania socială „Bradul Dorințelor”, organizată de comunitatea UBC, în parteneriat cu Fundația Star of Hope România. Persoanele care lucrează în componenta office a ansamblului sunt determinate să aducă zâmbete pe chipurile a 860 de copii, cazuri sociale şi pacienți ai centrelor Star of Hope România din regiunea Moldovei.
Dorințele micuților sunt emoționante, pentru că prichindeii le-au așternut chiar ei pe hârtie, iar unii au ținut să-i și spună Moșului cât de cuminți au fost. Plicurile roșii care ascund gândurile lor au împodobit brazii amenajaţi la recepţiile fiecărei clădiri office, iar angajații inimoși din UBC au luat scrisorile pentru a îndeplini visuri. Cu toții sunt acum ajutoarele lui Moș Crăciun, care vor umple tolba simpaticului bătrânel cu daruri ce le vor fi oferite copiilor în prag de sărbători.
Devenită deja o tradiție pentru comunitatea UBC Iași, acțiunea caritabilă a atras tot mai mulți angajați dornici să îndeplinească dorințele copiilor mai puțin norocoși. În 2016, 371 de scrisori s-au transformat în tot atâtea cadouri, iar în 2017, s-au realizat 694 de visuri. În acest an, 860 de copiivor fi bucurați de darurile trimise de angajații din clădirile de birouri din ansamblul Palas.